1 January 2013 , Happy New Year! :)


Happy New Year ! Start from now , forget the past n lets the begin new one 2013 ! Benda yang dah berlaku jadikan sebagai kenangan . Sad memories , happy memories just keep in mind ~ hee , Goodbye 2012 , thanks for all the memories ! 2012 will always be a lesson learned, people come and go and new experiences arrive. May all your wish comes true, many happy returns, a happiness and all positive thingy ! Now , goodbye 2012 ! welcome 2013 !








1/1/13 , keboringan kat rumah . layan fb , twitter , blogger , youtube n so on . ya jak pat di polah k ngilang boringg . nunggu result SPM lahh katakannn ! azwa ajak kerja kat samarahan tapi ney nk molah mun dah parent sik nyuruhhh huhuhu :( aku mok keja ehh , sik lahh aku keboringan yang teramat la sangatt kat rumah tkkk . hmm :( jeles diat nisha kerja ehh, nya keja kat emart ! azwa nisha kerja . me ? hmm , dok umah jak . Fikah ? same with me . makbpk mek duak sama , sik pat harap ngan anak .. tok perbualan ku ngan makk ~


aku : mak , mek mok keja ? boleh sik ? boleh sik ?
mak : eh , pahal ? bkn mak sikda berik duit ngan ktk ehhh
aku : bukan , kmk boring bah kat umah , mek mok keja , ekot azwa , please2 ?
mak : eh , sik da. sik pat harap muka nak keja . eh , kerja ngn mak jak k , kemas umah , jemur baju , basuh pinggan mngkuk .. ya jak keja .. lak mak berik gaji ??
aku :hmmmmmmm , aoklaaaa :(


sikpuas hati , then tyk ngan bapak agikkk


aku : pak , mek mok keja ? boleh sik ? mek ekot azwa , kerja rah samarahan.
bapak : eh , sik boleh . keja jak kat umahhh

See ! both sik nyuruh ehhh ~ so , aku dudok kat umah lak sementara nunggu result spm , makin putih ku tok tinggal rah rumah jak , hari hari polah benda yang samaaa , hohohhohohohohohoho !



pasal cinta ? ex ex ex semua dah di lupak , cepat jak aku lupak sidak ohhh ! ahahaha , biasala cinta monyet! seriously aku lom temu gik cinta yang bena bena serius! smua nya cinta main main . ahaha , tahun baru , gerek baruu ? oh no ! lom temu calon gik ehhhh :) Hopefully , tahun 2013 tok temukan aku dengan seseorang yang benar benar menghargai aku :)) opss, lupak ngan seseorang tok ehh . hmm , Adi putra lah aku gelar nya! ahaha , nya bait gilak2 ngan aku ehhh, p mek duak sik gerek laaa , teman tapi mesra laa ! hee , nya bait eh , caring, salu reload ngan aku , heee ~ n yang paling bait nnya , nya suruh aku guna laptop nya . hee . nya madah nya sayang aku , tapi nya dah ada gerekkk . nya madah nya syg aku 50 , gerek nya 50 ! ahaha , lucu ehhh ! p aku rasa besalah jak ngan gerek nya ehhhh , tapi ? hmm ,bukan aku yang ngaco nya k . pahal lah gerek orang salu muncul dalam hidup aku ? nya salu molah lawak ehhh , aku mala tetak jak d ntam nyaa . pendek kata , aku happy ngan nya eh p pa boleh buat nak ? gerek orangg , and we juz teman tapi mesra ! :)) Kazen Adi putra ada ngaco aku juak eh , ajak gerek laa , sorry k . kmk sik mok ktk beharap ngan kmk ~ ktk carik lah orang lain k :) and lastly , Mr b ! aku sik tauk apa hbungan mek duak! gerek ka ? p ku rasa sik , aku sik layan nyaaa n sikda prasaan syg pun ngan nya ehh.  biasala , nya kan playboyy. susah mok cayak :) p nya bait juak la , nya berik sim digi n novel ngan kuuu :)) thank you so muchh , kte kwan jak kay .. hee ~ malam tadik sambut new year ngn kawan rah pasa. then terjumpa lah ngan salah seorang my ex . nya tegur aku then madah aku lawa then aku hanya mampu tersenyumm. sorry lah k , past is past ! hee ~ 



wahhhh , kepak dah tangan ku tokkk ~ pasal Jihoo , biarlah nya bahagia , nya pun dah bahagia gilak2 ngan gerek nya . kepada gereknya , udah udah lah mok nyindir kmk k , bak kata ktk , tutup buku lama , buka buku baru . okey , jaga Jihoo bait2 k , buat nya always tersenyum. mungkin nya bukan jodoh ku kali , tapi pahal hati ku kuat madah nya jodoh aku oh ? I keep wondering ehhhh :/






esok sekolah oi ! ahaha :D dolok first sekolah , semangat aku mok turun. dah tengah tahun alu malas . dolok aku sik suka hari ahad , sebab esok ya mesti hari isnin. g sekolah bukan nya blaja pun, poret jak lebihh :D rindu gegilak mok sekolahh. esok apa mok polah ku kat umah ohh ? alone at home laa esokk , nggu result spm lah katakan ~ bpk kerja , mak ngaja , adik2 sekolahh so aku sorang lah kat umah esokkkk ! 



okey , stop lokk . kepak dah tangan aku tokk . esok saya sambung lagi , okeyyy ! tido lokkk . Goodnight :)