2 January 2013 , Alhamdulillahh :)

Alhamdulillah , 2 0f 365 .. maseh bernafasss :) Thanks Allah ~ Today , mok cerita apa ohh ? Okayy , i want to say Yeah Yeahhhhhhh ! heee , why ? my parent suruh kerja with Azwa ! ahaha !! thanks wa , lelah kau pujok bapak aku ohhh ! hee , azwa call my dad then madah ada kerja kat Asma Cake House . Gaji 25 ringgit sehari , dari pukul 8pagi smpey pukul 5petang , makan minum d tanggung ! wow ! bebaloi ehh! dapat beli hpn baruu , straighten rambut , beli bajuuuu n all things I wantt! hee ~ Azwa start kerja esok . aku start hari sabtu kelak , my parent hantar aku rah samarahan kelakk ~ hmm , btw aku rasa sedih juak , sik pat tolong mak aku kat rumahhh tapi aku mok kerja juakk . mok rasa duit titik peluh dikpunnn ~ hee , ku mok kerja sekejap jak bahhh :) bukan lamak punnn , jeles bah diat nisha kerjaaa ~ nisha janji mokk cia aku ujung bulan tokk. i wait okayyy! :)



happy ehh ? guess what ? Adi Putra ( bukan nama sebenar ) give me handphone! double wowwww! ahaha :) thanks a lot! ~ hee , dahh la wana pinkk , laptop yang nya pinjam suruh aku pakey tok pun color pinkk . aiyooo , pink pink pink :)) after nya berik hpn , aku on sim ku , then msg datanggg ~ You have reload Rm 10.00 ........ doubleee wowwww ! ahaahha , nya reload aku gikkk . Ya Allah eh , terhutang budi gilak2 aku tokkk ehhhhh :( Thanksssss!


laptop nyaaa ~


hpn kedak tokk lahh p wana pinkk ~ waaaaa 3 egek dh fonnn ku wakakaka :D

Ada cgek gik hal suroh aku happy ! Ewann ajak aku video calling malam tdikk. He's 23 years old <---- matured :) , hensemmmm! :) hehe , nya mtk no fonn akuu ! wowww! hee , dahh la nya sweet ! Yerrrrr :)
hmm , Mr B sent msg. malas mokk layannn ehhhh! Kazen Adiputra sik msg ngn ku gikk . manas kali nya nakk ? stop thingking about thisss ~


Next story , Jihoo's girlfriend ! hmm , nya always nyindir aku eh . maka dah madah tutup buku lamak but why nya always open buku lamakk . weird ehhhhhhh! nya mala nyindir hal 'letter'. aku sik tauk surat apa ehh. nya madah surat ya ada nama aku  , ( ohh its so weird ) then isi kandungan bla bla bla , nya belum cerita. cerita lah ngan kmk oh , mun ktk sik cerita sampey bila ktk mok mnyindir . mun ktk bincang ngn kmk pasal surat ya , hal ya akan settle bahh , tk sik mala jak mok tweet pasal surat aiyooo!  tell me about the letter , malas aku mok mikir surat apa ya ehhhhh . before tokk aku sik da pun nulis surat ndahhhh .......... continuessss ahaaha :D






Last story for tonight , tadik time aku n yaya otw mok ambik hpn kat adiputra(bkn nama sebenar) , g kedey apat lok ngan my usu beli barang. kmk duak yaya duduk atas moto , then d sebelah mek duak yaya ada sebuah motosikal. suddenly , wakakaakak . rasa molah ceita jaak ehhh . heee , ada kereta limpas mek duak yaya then nya mlanggar motosikal di sebelah mek duak yaya tadikk . motosikal ya 'tegugok' <---- kacak bahasa! ahaha sambung2 gikk . motosikal ya tegugok n knk kaki akuuu! warghhhhh , sakit gilak gilak kaki ku time ya . orang dalam kereta ya keluar then ngangkat motosikal ya lalu larii! nang xda ucap sorry agikk ka ? cissssssss!! sik palahh , janji kaki aku sik patahhh jakk. mun patah tekkk , paham paham jak laaaa ~ 
seram juak rasa ehhh , pelik pelik jak ~ 
Tolong my adek kesayangannnnnn lapit buku teks nyaaaaa lokk :) Okey , esok ninie continue cerita yang sikk pandey habis habis tokkk kayyy ! :)
Say Alhamdulillahhh :))